Ter ondersteuning van de aangesloten leden (verenigingen) van de FASv heeft het FASv-bestuur een ledenbeheerprogramma,  en dit gratis aan te bieden voor gebruik door de aangesloten verenigingen bij de FASv.
Dit om de aangesloten verenigingen veelal (nog) niet beschikken over een professioneel ledenbeheerprogramma.

Hieronder een opsomming van de mogelijkheden van het ledenbeheerprogramma:

  • Login scherm
  • Vereniging beheer (alleen door administrator)
  • Ledenpas maken
  • Etiketten maken
  • Distributie, in o.a. Excel en csv
  • Gebruikersbeheer (alleen door administrator)
  • Betalingen, facturen maken, incasso.
  • Ledenbeheer met allerlei sorteermogelijkheden
  • Startpagina
  • Statistieken

Voor een gedetailleerde uitleg wil ik u verwijzen naar de handleiding van het ledenbeheerprogramma.Handleiding Ledenbeheerprogramma.

Wanneer u interesse heeft om hiervan gebruik te maken kunt u een email sturen naar het algemene e-mailadres van FASv: info@fasv.nl .
Wanneer u het ingevulde Verenigingsformulier invult, en mee stuurt, dan kan er alvast wat voorwerk worden gedaan.
U krijgt, na verwerking van de gegevens, een Excel-format toegestuurd waarin uw de gehele ledenlijst kunt invullen. Dit is om u zoveel mogelijk werk uit handen te nemen, zo kan de gehele lijst in één keer ingevoerd worden in het ledenbeheersysteem en hoeft de ledenadministrateur het niet allemaal één voor één in te voeren.

Na invoering van het ledenbestand krijgt u een bevestigingsbericht dat het ingevoerd is en dat er inloggegevens aangevraagd kunnen worden. Gebruikelijk, en wenselijk, is dat er 2 personen (handig is de ledenadministratie en penningmeester) een account aanvragen.

Voor vragen mail naar info@fasv.nl